Simona Berková Tancerová - KI Jóga

1992 :: ukončila Střední zdravotní školu 1992-1996 :: studium jazyků – Scotsko, Francie 1996-2001 :: 4-leté studium na fakultě Přírodních Terapií, Austrálie, Sydney 2000 :: ukončila kurz Kijóga trenér a Zenshiatsu masér 2007 - 2010 :: studium Tradiční čínské medicíny, Praha Od roku 2001 vede kurzy KI jógy v Č.Budějovicích / studio Patifo, Olma, Beseda / Od roku 2012 vede hodiny KI jógy i v Č.Krumlově / jógové studio Kouzelné bylinky

Co je KI Jóga:

Ki jóga je forma zdravotního cvičení. Je jemná, vhodná i pro začátečníky. KI Jóga vychází z učení mistra Masahiro Oki, který zkombinoval indickou Hatha jógu s přesnou diagnostikou a uměním léčit na základě meridiánových drah praktikované po tisiciletí v Číně a v Japonsku. KI jóga nabízí pozoruhodně přesný a léčebný systém asánn(cviků, protažení nebo poloh), které posílí, protáhnou a uvolní. Hodiny jsou vytvořeny a upraveny podle ročního období, odpovídající našim měnícím se potřebám. Všechny hodiny vytváří základ pro Vaší sebedůvěru jak józe tak v životě.

Charakter hodin:

Ranní hodina je živá,dynamická a posilující, odráží naší potřebu se probudit do začínajícího dne. Polední hodina rozvíjí sílu,pružnost a chuť do života. Večerní hodina je pomalejší, zaměřena na hlavní změny skrz specifický spojení mezi tělem a duševnem.

Alena Vydrová - Vinyasa jóga

Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a profesně se věnuji botanice. Jógu cvičím již 19 let, ale až posledních 6 let se józe věnuji intenzivně. Začala jsem pravidelně praktikovat asthangu, I. a II. sérii, absolvovala jsem řadu kurzů s různými lektory. V současné době studuji kurz jógy v Praze na Fakultě tělesné výchovy a sportu. V roce 2017 jsem se zúčastnila českého Yoga sport šampionátu (1. místo) a evropského Yoga sport cup (2. místo) v Praze. V roce 2018 jsem obhájila 1. místo na českém Yoga sport šampionátu v Praze.

Iva Hrubešová - Vinyasa jóga

Józe se věnuji od svých dvaceti let. V roce 2018 jsem dokončila tříleté studium jógy a jógové terapie na Fakultě tělovýchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze u PhDr. Jiřího Čumpelíka Ph.D.  Teachers treaning I. a II série Ashtangy jógy jsem absolvovala v letech 2014 a 2015 u Manjua Joise a Jara Pávka.  Účastnila jsem workshopů Ashtangy yogy s Borisem Georgievem ( 2013 a 2014), Larugou Glaser (3/2016), Bobbi Raw Misiti ( 2014, 2015, 2016 ), Ajaya Kumarem (6/207), Andrew Epplerem (7/2017), Petrou Visser, Martinem Wagenknechtem, Daliborem Štědroňským a Veronikou Plátovou.

Co je Vinyasa jóga:

Vinyasa jóga je založená na dýchání. Slovo vinyasa znamená „pohyb sladěný s dechem“. Cvičení v tomto stylu tedy znamená, že vás učitel plynule povede z jedné asány (pozice) do druhé v souladu s nádechem a výdechem. Jedná se o dynamickou a fyzicky náročnější formu cvičení. Díky náročnosti a pravidelné návaznosti pozic na sebe snadněji přesunete pozornost z hlavy do těla. A to je i cíl cvičení – odlehčit přetížené mysli a uvědomit, uzdravit si tělo. Na ranních hodinách cvičíme zkrácenou verzi z 1.serie.Ashtanga jógy. Cvičíme 60 minut a 20 minut relaxujeme.

Charakter hodiny Jemná záda:

Lekce jemné jógy vycházejí z jógové terapie a vývojové kineziologie. Je zde kladen důraz na správné nastavení těla v základních pozicích. Naučíte se vnímat své tělo a správně dýchat. Jde o velmi pomalé soustředěné cvičení umožňující vnímat jemné změny. Pomáhá ulevit od různých bolestí pohybového aparátu a současně odbourat napětí a stres. Lekce jsou vhodné nejen pro začátečníky, ale i pokročilé, kterým pomůže přebudovat jejich praxi a opravit nesprávné provádění ásan.

Hana Středulová - Kundalini jóga podle Yogi Bhajana

Různými styly jógy se zabývám už více než deset let. Kundaliní jógu jsem začala intenzivně praktikovat před třemi lety a velice rychle jsem pocítila její všestranné pozitivní účinky, doslova mi změnila život. Abych mohla toto učení předávat dál, rozhodla jsem se přihlásit do kurzu pro učitele Kundalini jógy 1. úrovně, který v současné době dokončuji.


Co je Kundalini jóga:

Je označována jako jóga vědomí, neboť probouzí kundalini energii neboli tvořivý potenciál každého člověka. Odbourává naučené omezující vzorce chování a pomáhá najít svojí pravou podstatu, vrátit se k sobě, otevřít své srdce a spojit se se svou duší. Lekce Kundalini jógy jsou otevřené jak úplným začátečníkům, kteří nikdy jógu necvičili, tak zkušeným jogínům jiných stylů jógy. Každá hodina je jiná, ale vždy je její součástí fyzické cvičení v podobě sestavy ásan (krija), dechová cvičení, meditace a recitace či zpěv manter.

Andrea Freiová - Čchi-kung

Od dětství mám ráda sport, pohyb v přírodě, tanec a setkávání se s lidmi. Zároveň hledám cestu, jak se rozvíjet, nezůstávat na místě a vést svůj život vpřed směrem, se kterým jsem spokojena. Jako každý jsem zažila okamžiky, které mne nutily přemýšlet. Náročné zaměstnání mi přinášelo finanční hojnost, ale zároveň mne velmi vyčerpávalo. Jsem moc ráda, že jsem v tu dobu mohla poznat ty, kteří dali mé současné cestě cíl – lektorku grafoterapie Petru Sehnalovou a  zakladatelku Školy přírodní léčby Živý čchi-kung Michaelu Sklářovou. Po absolvování kurzů a studia bylo jasné, kam mé kroky povedou. Šířit tyto metody dál mi dává smysl.

Co je Čchi-kung jóga:

Čchi-kung je meditací v pohybu. Je to cvičení, které vychází z tradičních čínské medicíny. Ta říká, že v těle každého člověka obíhá energie Čchi po energetických drahách – meridiánech. Pokud je někde překážka, nastane nemoc. Sestavy cviků čchi-kung dokáží energii kultivovat, rozproudit v celém těle a energetické dráhy udržovat průchodné. Proto vás toto cvičení dokáže uvolnit, nabít energií, spustit sebeléčebné procesy a pozitivně naladit.